Prov och avslutning på lördag!!

Hej på er! Alice här! Till att börja med vill jag be om ursäkt till er i min grupp som åkte till stallet i lördags för att upptäcka att jag inte var där. Jag skrev på bloggen men det blev lite sent så alla hann väl inte se det.. Förlåt så mycket! (men jag hoppas ni då fick lite extra tid till er sköthäst..)

Hur som helst, på lördag är det alltså både prov och avslutning vilket innebär en heldag i stallet! Men det är ju inget fel med det, eller hur?
Så här ser dagen ut:

09.00 - 11.00. PROV

11.00 - 13.30. FRITID medan vi rättar prov! Sköt er sköthäst supernoga, och var med på "tecken-turnering" (ett jätteroligt kortspel) uppe i cafeterian kl 12.00 om ni vill. Glöm inte heller att äta lunch!
13.30 - 14.30. AVSLUTNING. Prov tillbaks, fika och ni blir riktiga skötare!
Låter det bra? För frågor ring mig, 0708205514 :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0